Τι κάνουμε όταν έχουμε προβλήματα με τα υδραυλικά στο σπίτι μας;
Πρώτα από όλα, έχουμε φροντίσει πριν πάθουμε ζημιά να έχουμε εντοπίσει την κύρια βαλβίδα παροχής νερού για να κόψουμε την παροχή μόλις παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα. Η βαλβίδα συνήθως είναι εκτός σπιτιού κοντά στο μετρητή. Με το κλείσιμο της βαλβίδας αποτρέπουμε μεγαλύτερη ζημιά ή διαρροή εντός του σπιτιού ή διαμερίσματος.
Εάν η ζημιά είναι μεγάλη και χρειάζεται μάστορα, τότε προσέχουμε τα εξής για να μην έχουμε αργότερα περισσότερα προβλήματα:
1. Αποφεύγουμε τις ασυνήθιστα χαμηλές προσφορές γιατί μπορεί να κρύβουν έξτρα κόστη. Θα πρέπει ο υδραυλικός να ορίσει από την αρχή το συνολικό κόστος.
2. Ζητάμε γραπτή προσφορά και αναλυτική. Χωρίς γραπτή προσφορά μπορεί αργότερα να μας ζητήσει περισσότερα χρήματα.
3. Δε συνεργαζόμαστε με ανθρώπους που προσπαθούν να μας εκφοβίσουν ή να μας πιέσουν ότι τάχα πρέπει να φτιαχτεί αμέσως και μπορεί να μεγαλώσει η ζημιά π.χ. στο βόθρο ή στα υδραυλικά. Γιατί να μην κλείσουμε την παροχή και να εξετάσουμε με προσοχή τις εναλλακτικές παίρνοντας περισσότερες γνώμες και προσφορές;
4. Ελέγχουμε τι υλικά θα χρησιμοποιήσει ώστε να αποφύγουμε περιττά κόστη, π.χ. χρεώνοντας πολλά για φθηνότερα υλικά. Αν γίνει κάτι τέτοιο δε θα έχουμε την ευκαιρία ούτε να αλλάξουμε το προβληματικό υλικό αλλά θα το ανακαλύψουμε πολύ αργότερα όταν θα ξαναγίνει η ζημιά. Ένας τρόπος είναι να συγκρίνουμε τα υλικά που αναγράφονται στο τιμολόγιο με τα κουτιά τους.
5. Παίρνουμε συστάσεις από γνωστούς και ίσως να κάνουμε μια βόλτα από το σπίτι τους να δούμε την ποιότητα δουλειάς κάθε επαγγελματία.
6. Φροντίζουμε να γνωρίζουμε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας όταν προσλαμβάνουμε ένα τεχνικό πριν πάθουμε τη ζημιά, αλλά ποτέ δεν είναι και αργά.